Skriv för livet!

När min underbara vän Millie berättade för mig om NaNoWriMo dog jag nästan av lycka! Vilken otroligt kul grej att sammanfläta människor från alla världens hörn med en romantävling där alla kan bli vinnare :D
Jag gillar verkligen idén!

Dessutom ser jag detta som ett test ifall det där med att vara författare är något för mig. Det har länge varit en stor dröm för mig att få påverka människor lika mycket som mina förebilder, Astrid Lindgren och J.R.R. Tolkien och endel andra, har påverkat mig. Böckernas fantasivärld är något underbart att försvinna bort till ^^

Jag är 17 år och bor i mysiga Värmland. Det är faktikst mysigt. Jag skulle känna vemod över att behöva lämna allt här.
Fast det kanske man måste en dag...

November månad kommer bli något alldeles extra känner jag i alla fall! Jag ska lära mig tycka om kaffe och jag ska vara poetisk och skum för alla som känner mig.
Det känns mysigt och bra!


~ Mulin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0