På efterkälken!

Nu har jag äntligen kommit hem från alla mina trips hit och dit. Jag var i Töcksfors måndag-tisdag och Stockholm onsdag-fredag.  Borta bra men hemma bäst!
Så nu ska jag unna mig lite lov under helgen och såklart skriva min roman.
Millie är hur jäkla pepp som helst, det är underbart att se henne så levande och engagerad :3
Själv ligger jag på gränsen till farlig höstdvala med depp och massa dåligt men jag kämpar var dag för att hålla mig kvar i lyckans land.
Om det bara kom lite snö skulle det växa vingar på mig!


Jag och Millie började i alla fall att skriva våra romaner exakt kl. 00.00 med lite blandat resultat.
Millie hade en plan och det verkade flyta på bra för henne medans jag själv lyckades klämma fram en mening från någonstans. Jag har nämligen inte hunnit tänka på story och karaktärer och sånt så jag kommer skriva på impuls och improvisation de första dagarna tror jag. Men det kan ju bli något det med!

Nu ska jag unna mig lite sömn vilket jag tycker jag är väl värd :)
Happy Halloween!

~ Mulin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0