Inatt händer det!

Malin är i Stockholm just nu, så jag förlåter hennes brist på uppdateringar.
Inatt händer det. Jag har nu en laptop tillhanda där allt NaNo-relaterat sker. Skolarbete och nöjen på den här datorn, skriva skriva skriva på den andra.
Igår försökte jag få lite mer ordning på mina karaktärer. Ge dem namn och utseenden och så. Det blir alltid lättare för mig om jag får rita dem, då vet man vad de är för personligheter. Riktigt rädd blev jag när en av dem började prata med mig. Han övertygade mig om att han var inte alls snäll fastän det var det jag hade tänkt mig från början. Då klev en annan karaktär fram och sa att han kunde ta den andres roll. Fascinerande! Nu lever min historia på egen hand.
Det känns bra.

Peppad som fan
 - Millie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0